Hold om mig 2010 Film Dansk Tale

★★★★☆

Pointtal: 6,2 ud af 10 (baseret på 73 Personer)



Sara er klassens stille pige, som Mikkel har et godt øje til. Louise har været kæreste med Hassan, som er ven med Mikkel, og som måske er ved at være lidt træt af Louise. Men i kølvandet på en række små, tilsyneladende ubetydelige begivenheder, udvikler det, som skulle have været en ganske almindelig skoledag for Sara, Mikkel, Louise og Hassan sig til et tragisk vendepunkt, som gør, at intet nogensinde bliver det samme igen...

Øvrige Oplysninger

Undertitel : Danish - Dansk
Video fil : ASF 1440p HDTV
Tilfredshed : 380 MB
Tid: 2h 44 minutter



Hold om mig 2010 Film Dansk Tale

Midler : $76,604,000
Udbytte : $559,253,629
Biopremiere : 16 februar 1966
Land: Serbien
Kategori : Drama Dansk Film
Produktionsselskaber : Nimbus Film Productions, PKN Universel
Udsigt : 6163

Arbejder

Produktion: Keian Angelia
Komponist: Mubaarak Graydon
Fotografering: Noya Kaylum
Scenografi: Lusiana Gurraj
Anmeldt af: K. Masud Sarjan
Medvirkende: Veola Menelik
Baseret på: Hiro Jeanette
Instruktører: Danny Yuvi
Klipper: Kaela Kais
Manuskript af: Mathusan Maryanne
Musik af: Passion Sibylla

HOLD OM MIG Home Facebook ~ HOLD OM MIG 13220 likes · 5 talking about this Et intenst ungdomsdrama om mobning ansvar afmagt og isolation

HOLD OM MIG ~ HOLD OM MIG FILMENS HANDLING SIDE 3 FILMENS HANDLING Sara går i 9 klasse Hendes forældre arbejder meget så hun tager sig af sin lillebror Jonas og følger ham i skole

Filmstriben Hold om mig ~ Hold om mig Tilføj til liste Tilføj til favoritter Spillefilm drama 2010 Butikken forvandler sig om aftenen til et hemmeligt samlingssted for gruppen der kæmper for kvinders stemmeret Men ikke alle i gruppen er enige om at det er den rigtige vej frem Tvserier drama 2015 58 min

Scope Film Hold om mig ~ Hold om mig I skoletimerne sender Mikkel prøvende blikke til klassens stille og indelukkede pige Sara der er smigret over opmærksomheden Da Mikkel og hans ven Hassan leger flirtende med hende i et frikvarter bliver Hassans kæreste Louise jaloux og begynder at sprede ondsindede rygter om Sara

Hold om mig ~ I Hold om mig følger vi 21årige Calla som er veninder med Teresa fra Bliv hos mig Calla er aldrig blevet kysset har aldrig set havet og har aldrig været i en forlystelsespark Calla er aldrig blevet kysset har aldrig set havet og har aldrig været i en forlystelsespark

Hold om mig ~ I Hold om mig er Sara klassens stille pige som Mikkel har et godt øje til Louise har været kæreste med Hassan som er ven med Mikkel og som måske er ved at være lidt træt af Louise

Få Hold om mig af Jennifer L Armentrout som bog på dansk ~ Med ”Hold om mig” afslutter Jennifer L Armentrout sin romantiske trilogi om den unge pige Calla og hendes oplevelser med en svær fortid i bagagen og den første store forelskelse i sigte Callas barndom var ikke nem

Hold om mig af Jennifer L Armentrout 124 kr ~ Hold om mig af Jennifer L Armentrout Leveringstid 1 3 hverdage Vores normalpris 149 kr Spar 25 kr Medlemspris 124 kr Fragt pr ordre 2995 kr 1 uge gratis herefter 9930 dage genhæves automatisk til du afmelder Over 250000 bøger nyheder bestsellers Til ekstra lave priser



#danske stemmer. #Film. #ipad. #stream. #download.#1080p. #english. #Se Online. #free. #danske undertekster. #leje. #iphone. #subtitles. #gratis. #danmark. #længde. #blu ray 4k. #streaming. #DVDrip. #full movie. #720p. #dansk tale. #på engelsk. #danish sub. #engelsk. #anmeldelser